Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Gothic Edycja Rozszerzona to dość duża modyfikacja uzupełniająca do gry Gothic. Projekt skupia się przede wszystkim na tym czego nie dokończyli twórcy gry, oraz na wprowadzeniu nowych elementów. Gracz ma teraz możliwość większej interakcji ze światem, może warzyć mikstury, kopać rudę, czy pracować dla mieszkańców kolonii. Ponadto rozbudowane zostały wątki fabularne z podstawowej wersji gry. Jako Bezimienny będziemy mieli możliwość stawić opór tyranom takim jak Gomez czy Ryżowy Książę. Znudzeni klasycznym podziałem na trzy gildie poczują nieco świeżości w Obozie Bandytów. Bandyci to grupa osób, która postanowiła zignorować plany Magów, polecenia Magnatów i odrzuciła wiarę w Śniącego. Ci ludzie to wyrzutki z różnych obozów dla których liczy się przetrwanie, a nie ideały...
Co oferuje modyfikacja:
nową gildię Bandytów
nowe obozy myśliwych i łowców orków
ponad 100 nowych zadań
rozbudowaną alchemię
nowe bronie
nowe postacie i dialogi
możliwość zamawiania broni u kowali
kryształy dodające bonusy
nową jakość grafiki
usprawniony system powiadomień
poprawione wiele bugów i niedoróbek
palenie różnych rodzajów tytoniu w fajce wodnej
dużą ilość nowych animacji
rosnące ceny atrybutów
walkę broniami białymi podzieloną na 10 poziomów
wydobywanie rudy i złota
gotowanie przy użyciu przepisów
nowe umiejętności łowieckie (pozyskiwanie sadła kretoszczura, mięsa gadów i inne)
możliwość modlitwy do bogów i proszenia ich o łaski
możliwość zostania Kretem lub Kopaczem
wiele wydarzeń fabularnych: spotkanie czterech przyjaciół, bunt zbieraczy, zatargi o opuszczoną kopalnię
zadania różnego typu: poszukiwanie przedmiotów, kombinowanie z dialogami, naprawianie palisady i inne
wiele drobnych zmian
Uwaga: W modyfikacji nie pojawi się kowalstwo oraz czynności z nim związane (przetapianie rudy, ostrzenie mieczy itp). Nie będzie można także awansować na Magnata.
Na czym polega balans w wersji 1.4:
system bossów:
Podczas rozgrywki spotkamy mocniejszych przeciwników, którzy na poszczególnych etapach gry dadzą nam się we znaki. Po pokonaniu takiego przeciwnika bohater otrzyma doświadczenie oraz bonus do jednego z trzech atrybutów (to do jakiego będzie ustalane zależnie od metody walki: mag otrzyma punkt many, wojownik siły, a łucznik zręczności)
zmniejszone poziomy potworów:
Po pokonaniu podstawowych przeciwników, bohater otrzyma znacznie mniej punktów doświadczenia. Ilość doświadczenia za potwory nie przekroczy 200 pkt.
zmniejszone wartości obronne pancerzy
zwiększone wymagania broni, część broni będzie nawet wymagać dwóch atrybutów
znacząco wzrosły ceny magicznych zwojów
masakrycznie zwiększone ceny amuletów i pierścieni
wzrost cen atrybutów wraz z postępami w nauce
10 poziomów nauki walki bronią białą
Przydatne linki:
Rozwiązywanie problemów technicznych
Zobacz listę twórców moda!
Pobieranie:
Pełna wersja:
http://www.moddb.com/mods/gothic-edycja … ona-pl-148
Najnowszy patch (instalacja wysoce zalecana):
http://www.moddb.com/mods/gothic-edycja … tualizacja
Offline
Strony: 1